victorhogo

  • ۰
  • ۰

خرید توری پرسی|صنایع مفتولی تورگستر

 

توری پرسی که به آن فنس پرسی نیز گفته می‌شود یک پارچه سیمی یا پارچه مفتولی می‌باشد. در واقع این توری دارای تار‌ها و پود‌هایی می‌باشد که در هم بافته شده اند. این توری‌های پرسی با اسم‌های دیگر مانند توری بافتی و همچنین توری مشبک نیز نام برده می‌شوند. ظاهر این توری‌ها به نحوی است که بسیار شبیه توری‌های سرندی به نظر می‌آید. اما دارای تفاوت‌های زیادی از لحاظ ساختاری و مشخصاتی با توری‌های سرندی هستند. این دسته از توری‌های فلزی مفتول‌های موج دار دارد که این موج‌ها از در هم تابیده شدن مفتول سیاه و یا مفتول‌های گالوانیزه میلی متر تولید می‌گردد.

این توری‌ها تنوع‌های چشمگیری دارند که آن‌ها را بر اساس چشمه، نوع مفتول، نوع بافت مفتول و همچنین ایرانی یا خارجی بودن آن تقسیم‌بندی می‌کنند و در دسته‌ها و انواع مختلف جدا می‌شوند. تک تک این تفاوت‌ها و عوامل به وجود آورده آن‌ها در قسمت نهایی توری پرسی تاثیر خواهد گذاشت و شما عزیزان اگر قصد خرید توری پرسی استیل را دارید باید به همه این عوامل توجه داشته باشید.

سایت منبع: صنایع مفتولی تورگستر

 

ویژگی‌های توری پرسی استیل چیست؟

توری‌های پرسی استیل به نحوی طراحی شده‌اند که در برابر خوردگی، زنگ زدگی، برخورد با اسید و همچنین سایر مواد شیمیایی مقاومت قابل قبولی از خود نشان می‌دهند. ظاهر این توری‌ها مرتب و زیبا می‌باشد و سطح یکنواخت و صافی دارد که موجب می‌شود اشیا به سادگی روی آن حرکت کنند، بدون اینکه اختلالی به وجود بیاید. جنس مواد به کار رفته در این توری‌های فلزی پرسی به نحوی انتخاب شده است که در شرایط آب و هوایی مختلف همانند باد‌های شدید و باران و حتی طوفان از خود استقامت خوبی نشان می‌دهند. در عین حال که این محصول طاهری ساده اما همچنین منظم دارد، بسیار قوی و مستحکم در برابر شرایط مختلف می‌باشد. این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده است تا در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین محصولی کاربردی می‌باشد که به نسبت هزینه‌ای که صرف می‌کنید، می‌توانید استفاده‌های مدت و مفید از آن داشته باشید.

محصولات مرتبط: خرید پایه فنس

 

انواع فنس پرسی استیل

انواع فنس پرسی استیل | صنایع مفتولی تورگستر

 

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، توری‌های پرسی همانند توری جوشی و انواع توری‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشند. این توری‌ها که مشبک نیز هستند با توجه به اینکه مزایای زیادی از قبیل قیمت و کاربرد وسیع دارند، جز محبوب‌ترین توری‌های موجود در بازار بین انبوهی از مشتریان و استفاده کنندگان به حساب می‌آیند. به همین دلیلی این توری‌ها را بر اساس نوع بافت، مواد اولیه و شیوه‌های ساخت به سه دسته کلی تقسیم‌بندی نموده اند:

 

۱_براساس نوع بافت:

  • توری پرسی استیل با بافت موج دار حصیری
  • توری پرسی استیل با بافت موج دار عادی
  • توری پرسی استیل با بافت موج دار هلندی

 

۲_بر اساس مواد اولیه:

  • مشبک با وزن سبک
  • مشبک با وزن سنگین سنگین

 

۳_بر اساس شیوه ساخت:

  • لبه‌های برش داده شده
  • لبه‌های ۱۸۰ درجه خم شده
  • لبه‌های پوشیده شده و محافظت گردیده با فویل

 

مشخصات توری پرسی استیل چیست؟

مشخصات توری پرسی استیل | صنایع مفتولی تورگستر

 

از مهم‌ترین موضوعاتی که در حین خرید توری پرسی استیل در ذهن خریداران شکل می‌گیرد این است که توری‌های پرسی استیل چه مشخصاتی دارند و مشخصات فنی این توری‌های مشبک چیست؟ در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با مشخصات فنی این محصول آشنا کنیم.

باید بدانید که مشخصات توری پرسی را بر اساس نوع، ضخامت و جنس مفتول، شکل چشمه، ابعاد و نوع بافت آن تعیین می‌کنند. چشمه‌های فنس پرسی از لحاظ ابعاد و شکل با هم تفاوت‌هایی دارند. از لحاظ شکل چشمه ممکن است به شکل‌های مربع و یا مستطیل وجود داشته باشند. علاوه بر شکل چشمه، اندازه این چشمه‌ها نیز حائز اهمیت می‌باشد و در ابعاد متفاوت از ۲ الی ۵ سانتی متر متغیر هستند.

نوع مفتول به کار رفته نیز از دیگر مواردی می‌باشد که در توری‌های پرسی متفاوت مختلف می‌باشد و توری‌های پرسی در انواع مفتول سیاه و یا مفتول گالوانیزه قابل تولید و عرضه به بازار هستند. همچنین بافت آن‌ها را در سه گروه بافت موج دار عادی، موج دار حصیری و همچنین موج دار هلندی دسته‌بندی می‌کنند. با توجه به شناخت ویژگی‌ها و مهم‌تر از آن، نیاز کارفرما می‌توان مناسب‌ترین این انواع را انتخاب کرد و از آن بهترین بهره را برد.

 

مشخصات فنی توری پرسی استیل

جنس مفتول: آهن، گالوانیزه و استیل

قطر مفتول: قطر مفتول از ۳ تا ۵ میلی‌متر قابل کشش و متغیر می‌باشد.

ارتفاع: ۲*۱

چشمه: از ۲ سانت تا ۵ سانتی‌متر

عرض توری: ۱ الی ۲ متر (ابعاد سفارشی قابل تولید می‌باشد)

طول توری: ۱ الی ۳ متر (ابعاد سفارشی قابل تولید می‌باشد)

 

توری پرسی به ورق‌هایی به کشف مستطیل که در ابعاد ۱ در دو متر می‌باشد تولید و روانه بازار می‌گردند. برای تولید این محصولات ابتدا آن‌ها به شکل موج دار پرس می‌شوند، در ادامه به شکل تار و پودی بافته می‌شوند که این کار باعث می‌شود توری ساختاری محکم و یکپارچه به خود بگیرد و از استقامت بالایی برخوردار گردد. به طور میانگین وزن هر ورق از این توری‌ها چیزی بین ۶.۵ الی ۱۲.۵ کیلو گرم متغیر می‌باشد. این کالای صنعتی را که کاربرد‌های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد از مواد و متریال‌های متفاوتی همانند فولاد پرکربن، مفتول استنلس استیل، سیم فولادی گالوانیزه و… می‌بافند.

 

قیمت توری پرسی استیل

قیمت توری پرسی استیل

 

عوامل تاثیر گذار زیادی بر قیمت این محصول وجود دارد که از مهم‌ترین این عوامل می‌توانیم به نوع، جنس و ضخامت مفتول، اندازه چشمه‌ها و نوع بافت آن اشاره کنیم. یه طور کلی می‌توانیم بگوییم هر چه قدر این موارد اصل و دارای کیفیت بهتری باشند، به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. همچنین ابعاد نیز تاثیر ویژه‌ای روی قیمت محصول خواهد گذاشت. به گونه‌ای که قیمت محصول بر اساس حجم و اندازه آن تعیین می‌گردد.

همچنین می‌دانیم که مفتول گالوانیزه گرم قیمت بالاتری نسبت به مفتول سیاه دارد و هر چه قدر ضخامت این مفتول بیشتر گردد، انتظار قیمت بالا‌تری را نیز خواهیم داشت.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا مهم‌ترین نکاتی را که باید در حین خرید توری پرسی استیل مد نظر قرار دهید را عنوان کنیم.

توری پرسی نوعی توری فلزی می‌باشد که از مفتول گالوانیزه یا سیاه ساخته می‌شود و دارای انواع مختلف و کاربرد زیادی می‌باشد. قیمت توری پرسی بر اساس ضخامت و نوع مفتول تعیین می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید برای خرید توری پرسی با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در ارتباط باشید.اگر میخواهید با انواع توری و کاربرد های آن آشنا شوید مقاله تولید توری به روش اتوماتیک و کاربرد آنها را بخوانید

 

نظرات (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی